Обмін та повернення

Обмін та повернення

Якщо товар, який ви замовили, вам не підійшов з будь-якої причини – по дизайну, за розміром, за формою, кольором тощо або товар, і ви хочете його повернути - проблем в цьому немає. Це право Вам гарантує "Закон про захист прав споживачів".

Щоб скористатися такою цим правом  і повернути товар належної якості треба:

1) щоб товар не був у користуванні та не мав ознак використання (на ньому немає слідів монтажу);
2) щоб була ціла упаковка без пошкоджень та з усією комплектацією всередині.

Якщо все це дотримано, то необхідно:

1) звернутися до менеджерів через чати або по телефону;
2) повернути товар через відділення Нової Пошти (адресу куди відправити товар вам надасть ваш менеджер);
3) надсилати фото товаро-транспортної накладної вашому менеджеру після того, як товар відправили;
4) сплатити доставку.

Кошти клієнту перераховуємо на наступний день після отримання товару постачальником (якщо товар повністю відповідає вимогам).

При отриманні товару, завжди перевіряйте цілісність та комплектацію товару!

Підстави для відмови клієнту:

  • Товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
  • Минуло більше 14 днів з дня купівлі.

Увага!!!

Освітлення, яке куплене під замовлення -  обміну та поверненню не підлягають, якщо тільки товар виявився неналежної якості внаслідок виробничого браку чи пошкодження при транспортуванні.

Повернення можна здійснити через відділення Нової пошти або за адресою: м. Київ, вул. Мала Житомирська, 18Б.

Обмін та повернення товару неналежної якості

Якщо замовлений товар, виявився неналежної якості (пошкоджений або зовсім інший не той, який ви замовили на сайті), що робити – можна відмовитися від товару або обміняти його на аналогічний товар.

Що необхідно?
Обов’язково перевіряти товар на фізичні пошкодженні у відділенні Нової пошти. Якщо товар пошкоджений або не відповідає характеристикам на сайті (колір, матеріал, параметри) ви просто відмовляєтеся від нього у відділенні. Якщо гроші за товар вже сплачені, то вам треба звернутися до менеджерів через чати або по телефону. Гроші за товар повертаються на наступний день після отримання товару постачальником.

Якщо товар неналежної якості доставку за повернення сплачує продавець.

Якщо клієнт отримав товар , сплатив за неї гроші, а після того зрозумів, що вона пошкоджена фізично (розбитий плафон і т.д.) , такий товар поверненню не підлягає.

Завжди перевіряйте цілісність та комплектацію товару на Новій пошті!

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДКЕМП»
Ідентифікаційний код: 45015876
Місцезнаходження: вулиця Мала Житомирська, 18, Київ, 02000
Адреса електронної пошти: info@budcamp.com.ua
Телефон для консультації та замовлень: +380668995517